• Ik gebruikte in het verleden knooppunt en maakte een Disco-account aan. Mijn lesmateriaal is niet zichtbaar wanneer ik inlog vanuit smartschool. Dit probleem kan de ICT-coördinator verhelpen door de licentie over te dragen naar de smartschoolaccount van de gebruiker. Dit geldt voor zowel leerkrachtenaccounts als leerlingenaccounts.
  • Ik maakte een account aan in Disco en activeerde mijn lesmateriaal. Mijn lesmateriaal is niet zichtbaar wanneer ik inlog vanuit smartschool. Dit probleem kan de ICT-coördinator verhelpen door de licentie over te dragen naar de smartschoolaccount van de gebruiker. Dit geldt voor zowel leerkrachtenaccounts als leerlingenaccounts.
  • Ik accepteerde een uitnodiging om lid te worden van een school en activeerde mijn lesmateriaal. Mijn lesmateriaal is niet zichtbaar wanneer ik inlog vanuit smartschool. Dit probleem kan de ICT-coördinator verhelpen door de licentie over te dragen naar de smartschoolaccount van de gebruiker. Dit geldt voor zowel leerkrachtenaccounts als leerlingenaccounts.
  • Ik ben leerkracht en wens mijn geactiveerde lesmateriaal zichtbaar te maken voor mijn vervanger.